F.A.Q.

Algemene vragen

Met welke aanbieder versturen jullie?

We versturen onze pakketten met postNL, pakket of brievenbus post. De verzendkosten per product kun je vinden bij het afrekenen, deze worden automatisch verrekend in je winkelwagen.

Wanneer kan ik mijn pakketje verwachten?

Ga niet de volgende dag voor de brievenbus liggen! Wij versturen 2 keer per week onze pakketten, je krijgt een bericht als we je pakket hebben verstuurd.

Kan ik SchurkStore in het buitenland bestellen?

We kunnen naar het buitenland versturen, neem alleen even contact met ons op voor de verzendkosten.

Betalingsinformatie

Welke betalingen zijn geaccepteerd?

Wij accepteren betalingen met iDeal, creditcard en PayPal. Onze betalingen worden altijd 100% veilig verwerkt.

Bestellen en retourneren

Hoe kan ik een product bestellen?

Je kunt een product bestellen door producten die je leuk vind in je winkelwagentje te stoppen met de knop “in winkelmand”. Als klaar bent met je shoppingspree kun je op je winkelwagentje klikken. Nadat je je gevens hebt ingevuld kun je kiezen hoe je wil betalen. Je krijgt een e-mail ter bevestiging. 

Heb ik een account nodig om een order te plaatsen?

Een account is niet verplicht om te bestellen. Je kunt natuurlijk wel een account maken als je van plan bent om vaker te bestellen, je hoeft dan niet elke keer je adres opnieuw in te vullen.

Kan ik contact opnemen bij vragen?

Zeker! Bij vragen kun je altijd contact opnemen met hello@schurkstore.nl
We proberen alle mails binnen 24 uur te beantwoorden. 

Kan ik mijn order wijzigen of annuleren?

Zolang we je order nog niet verstuurd hebben kun je je order altijd wijzigen. Stuur ons zo snel mogelijk een email via hello@schurkstore.nl met je ordernummer en je wijziging. Vooral bij orders op maat is het belangrijk om snel te laten weten dat er een wijziging plaatsvind. Als deze order al in druk is kunnen wij helaas geen wijzigingen meer doorvoeren.

Kan ik mijn bestelling volgen?

Bij pakketten versturen wij een track&trace code waarmee je via de site van PostNL je pakket kunt volgen. Brievenbus post is helaas niet te volgen.

Kan ik een product retourneren?

Producten kunnen in overleg terug gestuurd worden. Mail daarvoor even naar retouren@schurkstore.nl Er is een uitzondering voor producten op maat, als wij een product op maat maken kunnen wij deze helaas niet terugnemen.